Si vols col.laborar, pots fer-nos arribar les teves fotografies o escrits d' ombres, siluetes i contrallums a aboma13@hotmail.com
Gràcies !


divendres, 6 de novembre del 2020

VINCENT BAL

Vincent Val és un il·lustrador belga que ha posat tot el seu enginy en els seus dibuixos.

L'artista ocupa l'ombra natural d'objectes quotidians per completar les seves il·lustracions

 "La realitat i fantasia coexistint en una mateixa imatge" i ha explicat que aquesta "tècnica" va resultar com una gran coincidència ...

  "Els raigs de sol van entrar per la finestra i van crear una curiosa ombra amb una tassa de te molt particular, comprada a Vietnam, que hi havia sobre la taula. La seva forma em va fer pensar en un elefant. Vaig dibuixar unes línies sobre el paper per completar la imatge i el vaig compartir a Instagram. als meus seguidors li va agradar i gairebé immediatament van començar a compartir-lo. Em vaig comprometre a fer un dibuix a el dia amb objectes quotidians, per veure quant podia mantenir la promesa. Fins al moment no he parat

Com més simple, millor. El sol és molt millor artista que jo, així que intento intervenir el menys possible. L'important és que l'ombra construeixi la imatge "










2 comentaris:

  1. Són molt graciosos, s'ha de tenir molta imaginació perquè quedi bé!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Imagino que cada un tenim unes habilitats diferents
      potser entrenant....

      Elimina